09 märts 2016


Nii kehva bloginduse aastat nagu oli 2015, pole mul veel ette tulnud.
Ometi on vahepeal juhtunud palju märkimisväärset, olnud kirevaid emotsioone ja avastatud uusi asju. Nagu näiteks ettevõtlus.
Samas, kui ma nüüd tagantjärgi mõtlema hakkan, siis see on olnud ka mu elu üks kõige hõivatumaid aastaid. Viimasel aastal sain tõsiselt tunda, mida tähendab karm ajapuudus, kui sul on kaks põhitööd, millest ühte pead ise eest vedama, kaks väikest last, majapidamine ja hobid. Oo, ei, ma ei kurda. Minu kohustustekoorem on mu enda võetud ja teatud mõttes on see isegi nauditav, sest see hoiab tegevuses, hoiab aju aktiivsena ja mind ennast nö. "elus".
Tänu sellele vägagi aktiivselt möödunud aastale, mil sai juhitud laste mängutuba, alustatud palgatööd täiesti uuel alal ning tegeldes kunstiprojektidega, on enese pidurdamine ja aja maha võtmine seda raskem - tuleb uuesti ära õppida vabade hetkede ja tegevusetuse nautimine. Motoorne rahutus ja tegutsemisvajadus jäävad veel pikalt kummitama ka siis, kui osa kohustusi on õlult maas. Ja vaba aeg saabki nüüd hoopis teise tähenduse.
Ma olen uhke selle üle, mida olen teinud ja kogeda saanud. Isegi kui kõik ettevõtmised ei läinud päris nii nagu loodetud.
Ma olen uhke, et mul on kaks tervet ja fantastilist last ning mees, kes mind armastab kõigi mu veidruste ja kiiksudega :)
Kevad toob endaga kaasa rohkelt loometööd, mis lisaks facebookile ilmub ka kindlasti siin. Stay turned! ;)

Kommentaare ei ole: